2015. november 24., kedd

Kulisszatitkok



Sziasztok!:D Ma sajnos nem a „Hopless?” c. ficim folytatását hoztam hanem egy új és érdekes bejegyzést (mivel ma nem volt kedvem új részt írni gondoltam hozok nektek mást). Úgynevezett „kulisszatitkokat”, érdekességeket fogok leírni nektek a LINORÓL és nem fogok spórolni szóval jó olvasást ^^

  1. Szerintem kezdjük is a címmel! Mikor a történet nevén gondolkoztam az alaptörténet már rég meg volt, aztán gondoltam mi lenne, ha egy szám címe lenne az? Elő is kaptam a telóm és görgettem a BTS számok között… Hamar meg is akadt a szemem a „Love is not over” kis dalocskán. Gondoltam ez tökéletes! Jól hangzik és történetesen passzol a történethez is. Tehát a címünk innen ered ^^
  2. Hogy miért kezdtem el írni az első blogom? Bevallom eleinte nem nagyon rajongtam a ficikért… Nem szerettem őket, mert a tagokat általában más tulajdonságokkal ruházzák fel és nem mindig valami életszerű… Ez a véleményem, ha már csak halványan, de ma is meg van! Csak azóta minden megváltozott… Egy szép nap beléptem egy ficis csoportba facen „véletlenül”, mivel akkor még nem ismertem azt a kifejezést, hogy „fanfiction”. Viccesnek hangozhat, hogy nem tudom mi az még is utáltam, de nem erről van szó, mivel tudtam mi az csak azt nem, hogy így nevezik ezeket:D Persze aztán felvilágosultam ezzel kapcsolatban, de érdekes módon nem léptem ki a csopiból… Egy nap gondoltam adok egy esélyt, hátha mégis jó és az a fici, amibe beleolvastam megimádtam, beleszerelmesedtem és mai napig szorgalmasan olvasom *-* És hogy miért is kezdtem el igazán? Már kis korom óta szerettem csakúgy történeteket kitalálni, leírni őket a kis füzetecskémbe… ha már úgy is megszerettem a ficiket akkor mért is ne kezdenék el én is egyet? Tehát ezzel a merész gondolatommal valósult meg ez az egész és eleinte nem gondoltam volna, hogy ennyi embert érdekelni fog… köszönöm!



  1. Folytassuk a főszereplőkkel! Hae… Haet eredetileg egy kiállhatatlan, ádáz kígyónak szántam, amit szerintem én eléggé tartottam is, de arra nem számítottam, hogy mindenki szeretni fogja őt… Érdekesnek tartottam hisz mindig megcsalta a fiúkat (főleg Taet), megbántotta őket és sokszor úgy tűnhetett, hogy csak kihasználja a két palimadarat. Ehhez képest mindig szurkoltatok, hogy a kedvencetekkel jöjjön össze, aminek persze nagyon örülök és egy kellemes csalódás voltJ
  2. Jungkook… Hát igen ő nála az a furcsaság esett meg, hogy míg a történet elején egy érzékeny, félénk srác volt, a végére eléggé felszabadult a mi kis hősszerelmesünk. Ennek az oka az, hogy a fici közben jöttem rá, hogy talán Kook nem is az a zárkózott fiú, akit én először láttam meg benne… Talán a későbbiekben meg kissé túlzásba mentem vele kapcsolatban:/
  3. Akkor jöjjön utolsó főszereplőnk a mi kis TaeTaenk! V karakterében az az érdekes, hogy bár főszereplőként volt jelen, de az eredeti történetben, amit még az írás előtt szövögettem, Taehyungnak semmi különösebb szerepe nem volt… Nemhogy még a szerelmiháromszög egyik oszlopos tagja, még Hae legjobb barátja se volt az eredeti történetben. Egyszer írás közben hasított az ötlet a fejembe, hogy mi lenne, ha… Egy cseppet sem bántam meg, szerintem így lett tökéletes ez a ficiJ
  4. Főszereplők… De mért pont őket választottam? Mért Jungkook és V volt a két férfi főszereplő, ha Jhope a biasom? Komolyan ti eltudnátok képzelni akármelyik helyében Hopeot? Mert én nem tudtam… :D De én örülök, hogy inkább ezt a két lököttet választottam, mert teljesen beleillenek szerepeikbe. Talán Taenek az érzékenyebb, komolyabb oldalát mutattam, de így is jól „játszotta” a karaktert.
  5. Hol is folytassam? Talán kicsit hasonlítsuk össze a két történetem. Úgy gondolom, hogy a LINO egyféle gyakorlás volt a Hopelesshez. Mármint arra gondolok, hogy sokat fejlődtem (saját meglátás) és én kívülállóként meg nem mondanám, hogy mind a kettőt én írtam… Szeretem a LINOt mivel első blog és az alaptörténete sokkal színesebb és eseménydúsabb, mint a mostani irományom.
  6. És most egy kis statisztika! A legtöbb oldalmegjelenítésű fejezet az első volt.
  7. A legrövidebb rész az utolsó lett 576 szóval. (A leghosszabbat, ha nem baj nem keresem meg…)
  8.  Összesen 10 országból található oldalmegjelenítés a blogon.
  9.  Jelenleg 7804 oldalmegjelenítés van. Köszönöm! Nem a legtöbb, de nekem még sok is!


Szeretném megköszönni, hogy elolvastad ezt a kis szösszenetet és, ha szeretnél további érdekességeket tudni (amire esetleg nem kaptál választ, nem volt teljesen világos) bátran kérdezhettek, szívesen válaszolok, ha időm engediJ Köszönöm a figyelmet remélem tetszett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése